Herausforderung Interdisziplinäres Unterrichten in der Lehrerbildung - Das Göttinger Zertifikatsmodell

2018 | journal article; research paper. A publication with affiliation to the University of Göttingen.

Jump to: Cite & Linked | Documents & Media | Details | Version history

Cite this publication

​Herausforderung Interdisziplinäres Unterrichten in der Lehrerbildung - Das Göttinger Zertifikatsmodell​
Eggert, S. ; Bögeholz, S. ; Oberle, M. ; Sauer, M.; Schneider, S. & Surkamp, C. ​ (2018) 
Journal für LehrerInnenbildung18(3) pp. 51​-55​.​

Documents & Media

License

GRO License GRO License

Details

Authors
Eggert, Sabina ; Bögeholz, Susanne ; Oberle, Monika ; Sauer, Michael; Schneider, Susanne; Surkamp, Carola 
Issue Date
2018
Journal
Journal für LehrerInnenbildung 
Organization
Sozialwissenschaftliche Fakultät ; Institut für Politikwissenschaft ; Arbeitsbereich Didaktik der Politik ; Abteilung Fachdidaktik des Englischen 

Reference

Citations