Markus Rieger-Ladich/Anne Rohstock/Karin Amos (Hrsg.): Erinnern, Umschreiben, Vergessen. Die Stiftung des disziplinären Gedächtnisses als soziale Praxis

2021 | review. A publication with affiliation to the University of Göttingen.

Jump to: Cite & Linked | Documents & Media | Details | Version history

Cite this publication

​Markus Rieger-Ladich/Anne Rohstock/Karin Amos (Hrsg.): Erinnern, Umschreiben, Vergessen. Die Stiftung des disziplinären Gedächtnisses als soziale Praxis​
Erdmann, D. ​ (2021)
Zeitschrift für Pädagogik, 67​(5) pp. 803​-806​.​ DOI: https://doi.org/10.3262/ZP2105803 

Documents & Media

License

GRO License GRO License

Details

Authors
Erdmann, Daniel 
Issue Date
2021
Journal
Zeitschrift für Pädagogik 
Organization
Sozialwissenschaftliche Fakultät ; Institut für Erziehungswissenschaft ; Arbeitsbereich Allgemeine und Historische Erziehungswissenschaft 
Review of
Erinnern, Umschreiben, Vergessen. Die Stiftung des disziplinären Gedächtnisses als soziale Praxis
Editor(s) of reviewed work
Rieger-Ladich, Markus
Rohstock, Anne
Amos, Karin

Reference

Citations


Social Media