Inverted Classrooms zur Förderung von forschungs- und praxisbezogenen Kompetenzen in der Lehrer innenbildung

2020 | book part. A publication with affiliation to the University of Göttingen.

Jump to: Cite & Linked | Documents & Media | Details | Version history

Cite this publication

​Inverted Classrooms zur Förderung von forschungs- und praxisbezogenen Kompetenzen in der Lehrer innenbildung​
Willems, A. S. ; Dreiling, K. ; Meyer, K.  & Thielsch, A.​ (2020)
In:​Brandhofer, G.; Buchner, J.; Freisleben-Teutscher, C.; Tengler, K.​ (Eds.), Tagungsband zur Tagung Inverted Classroom and beyond 2020 pp. 274​-294. ​Norderstedt: ​Books on Demand.

Documents & Media

License

GRO License GRO License

Details

Authors
Willems, Ariane S. ; Dreiling, Katharina ; Meyer, Karina ; Thielsch, A.
Editors
Brandhofer, G.; Buchner, J.; Freisleben-Teutscher, C.; Tengler, K.
Issue Date
2020
Publisher
Books on Demand
Organization
Sozialwissenschaftliche Fakultät ; Institut für Erziehungswissenschaft ; Arbeitsbereich Empirische Bildungsforschung mit dem Schwerpunkt Schul- und Unterrichtsforschung 

Reference

Citations