Unterricht als Interaktionsgeschehen: Konstitution, Ordnungsbildung und Wandel

2021 | encyclopedia article. A publication with affiliation to the University of Göttingen.

Jump to: Cite & Linked | Documents & Media | Details | Version history

Cite this publication

​Unterricht als Interaktionsgeschehen: Konstitution, Ordnungsbildung und Wandel​
Proske, M.; Rabenstein, K.  & Meseth, W.​ (2021)
In:Hascher, Tina; Idel, Till-Sebastian; Helsper, Werner​ (Eds.), Handbuch Schulforschung 
Wiesbaden​: Springer VS.

Documents & Media

License

GRO License GRO License

Details

Authors
Proske, Matthias; Rabenstein, Kerstin ; Meseth, Wolfgang
Editors
Hascher, Tina; Idel, Till-Sebastian; Helsper, Werner
Issue Date
2021
Publisher
Springer VS
Organization
Sozialwissenschaftliche Fakultät ; Institut für Erziehungswissenschaft ; Arbeitsbereich Schulpädagogik / Empirische Unterrichtsforschung und Schulentwicklung 

Reference

Citations