Einführung eines Customer Relationship Management-Systems an der Universität Göttingen

2010-12 | journal article. A publication with affiliation to the University of Göttingen.

Jump to:Cite & Linked | Documents & Media | Details | Version history

Cite this publication

​Einführung eines Customer Relationship Management-Systems an der Universität Göttingen​
Benjamins, A.; Egle, J.; Kossahl, J. ; Prüfer, S.; Schleif, C. & Christmann, S.​ (2010) 
WINFO-Line, Wirtschaftsinformatik online, pp. 17​-22​.​

Documents & Media

License

GRO License GRO License

Details

Authors
Benjamins, Axel; Egle, Johanna; Kossahl, Janis ; Prüfer, Sven; Schleif, Christian; Christmann, Stefan
Issue Date
December-2010
Journal
WINFO-Line, Wirtschaftsinformatik online 
Organization
Professur für Anwendungssysteme und E-Business 
Working Group
Konvergente Märkte der Internetökonomie 

Reference

Citations