Inverted Classrooms zur Förderung von forschungs- und praxisbezogenen Kompetenzen in der Lehrer innenbildung
2020 | book part. A publication of Göttingen
Jump to: Cite & Linked | Documents & Media | Details | Version history
Cite this publication
Inverted Classrooms zur Förderung von forschungs- und praxisbezogenen Kompetenzen in der Lehrer innenbildung
Willems, A. S. ; Dreiling, K. ; Meyer, K. & Thielsch, A. (2020)
In:Brandhofer, G.; Buchner, J.; Freisleben-Teutscher, C.; Tengler, K. (Eds.), Tagungsband zur Tagung Inverted Classroom and beyond 2020 pp. 274-294. Norderstedt: Books on Demand.
Documents & Media
Details
- Authors
- Willems, Ariane S. ; Dreiling, Katharina ; Meyer, Karina ; Thielsch, A.
- Editors
- Brandhofer, G.; Buchner, J.; Freisleben-Teutscher, C.; Tengler, K.
- Issue Date
- 2020
- Publisher
- Books on Demand
- Organization
- Sozialwissenschaftliche Fakultät ; Institut für Erziehungswissenschaft ; Arbeitsbereich Empirische Bildungsforschung mit dem Schwerpunkt Schul- und Unterrichtsforschung