Die COVID-19-Pandemie als Impulssetzer für die Lehrgestaltung: Reflexionen aus Lehrenden-Perspektive zur Online-Lehre in der Medizinethik

2021-11-03 | journal article. A publication with affiliation to the University of Göttingen.

Jump to: Cite & Linked | Documents & Media | Details | Version history

Cite this publication

​Die COVID-19-Pandemie als Impulssetzer für die Lehrgestaltung: Reflexionen aus Lehrenden-Perspektive zur Online-Lehre in der Medizinethik​
Perry, J.; Ruhaas, R. & Sakowsky, R.​ (2021) 
Ethik in der Medizin33(4) pp. 543​-546​.​ DOI: https://doi.org/10.1007/s00481-021-00669-4 

Documents & Media

s00481-021-00669-4.pdf174.54 kBAdobe PDFdocument.pdf174.54 kBAdobe PDF

License

Published Version

Attribution 4.0 CC BY 4.0

Details

Authors
Perry, Julia; Ruhaas, Ragna; Sakowsky, Ruben
Issue Date
3-November-2021
Journal
Ethik in der Medizin 
ISSN
0935-7335
eISSN
1437-1618
Language
German
Sponsor
Georg-August-Universität Göttingen (1018)

Reference

Citations


Social Media