Methodische Zugänge der Ganztagsschulforschung: Chancen und Grenzen komplexer Designs
2015 | book part. A publication with affiliation to the University of Göttingen.
Jump to: Cite & Linked | Documents & Media | Details | Version history
Cite this publication
Methodische Zugänge der Ganztagsschulforschung: Chancen und Grenzen komplexer Designs
Fischer, N.& Rabenstein, K. (2015)
In:Hascher, Tina; Idel, Till-Sebastian; Reh, Sabine; Thole, Werner; Tillmann, Klaus-Jürgen (Eds.), Bildung über den ganzen Tag. Forschungs- und Theorieperspektiven der Erziehungswissenschaft pp. 171-196. Opladen: Barbara Budrich.
Documents & Media
Details
- Authors
- Fischer, Natalie; Rabenstein, Kerstin
- Editors
- Hascher, Tina; Idel, Till-Sebastian; Reh, Sabine; Thole, Werner; Tillmann, Klaus-Jürgen
- Issue Date
- 2015
- Publisher
- Barbara Budrich
- Organization
- Sozialwissenschaftliche Fakultät ; Institut für Erziehungswissenschaft ; Arbeitsbereich Schulpädagogik / Empirische Unterrichtsforschung und Schulentwicklung