Methodische Zugänge der Ganztagsschulforschung: Chancen und Grenzen komplexer Designs

2015 | book part. A publication with affiliation to the University of Göttingen.

Jump to: Cite & Linked | Documents & Media | Details | Version history

Cite this publication

​Methodische Zugänge der Ganztagsschulforschung: ​Chancen und Grenzen komplexer Designs​
Fischer, N.& Rabenstein, K. ​ (2015)
In:​Hascher, Tina; Idel, Till-Sebastian; Reh, Sabine; Thole, Werner; Tillmann, Klaus-Jürgen​ (Eds.), Bildung über den ganzen Tag. Forschungs- und Theorieperspektiven der Erziehungswissenschaft pp. 171​-196. ​Opladen: ​Barbara Budrich.

Documents & Media

License

GRO License GRO License

Details

Authors
Fischer, Natalie; Rabenstein, Kerstin 
Editors
Hascher, Tina; Idel, Till-Sebastian; Reh, Sabine; Thole, Werner; Tillmann, Klaus-Jürgen
Issue Date
2015
Publisher
Barbara Budrich
Organization
Sozialwissenschaftliche Fakultät ; Institut für Erziehungswissenschaft ; Arbeitsbereich Schulpädagogik / Empirische Unterrichtsforschung und Schulentwicklung 

Reference

Citations