Unter Druck: Die Entstehung von Scham im individualisierenden Unterricht

2014 | book part. A publication with affiliation to the University of Göttingen.

Jump to: Cite & Linked | Documents & Media | Details | Version history

Cite this publication

​Unter Druck: ​Die Entstehung von Scham im individualisierenden Unterricht​
Rabenstein, K. ​ (2014)
In:​Bohl, Thorsten; Feindt, Andrea; Lütje-Klose, Birgit; Trautmann, Matthias; Wischer, Beate​ (Eds.), Fördern. Friedrich Jahresheft XXXII pp. 68​-71. ​Seelze: ​Friedrich.

Documents & Media

License

GRO License GRO License

Details

Authors
Rabenstein, Kerstin 
Editors
Bohl, Thorsten; Feindt, Andrea; Lütje-Klose, Birgit; Trautmann, Matthias; Wischer, Beate
Issue Date
2014
Publisher
Friedrich
Organization
Sozialwissenschaftliche Fakultät ; Institut für Erziehungswissenschaft ; Arbeitsbereich Schulpädagogik / Empirische Unterrichtsforschung und Schulentwicklung 

Reference

Citations