Individualisierung schulischen Lehrens und Lernens als Reformstrategie: Zur Einführung in den Thementeil

2018 | journal article; editorial contribution (editorial, introduction, epilogue). A publication with affiliation to the University of Göttingen.

Jump to: Cite & Linked | Documents & Media | Details | Version history

Cite this publication

​Individualisierung schulischen Lehrens und Lernens als Reformstrategie: ​Zur Einführung in den Thementeil​
Rabenstein, K. ; Proske, M. & Idel, T.-S.​ (2018) 
Zeitschrift für Pädagogik2 pp. 147​-158​.​

Documents & Media

License

GRO License GRO License

Details

Authors
Rabenstein, Kerstin ; Proske, Matthias; Idel, Till-Sebastian
Editors
Rabenstein, Kerstin ; Idel, Till-Sebastian; Proske, Matthias
Issue Date
2018
Journal
Zeitschrift für Pädagogik 
Organization
Sozialwissenschaftliche Fakultät ; Institut für Erziehungswissenschaft ; Arbeitsbereich Schulpädagogik / Empirische Unterrichtsforschung und Schulentwicklung 

Reference

Citations