Schratz, Michael/Schwarz, Johanna F./Westfall-Greiter, Tanja (2012): Lernen als bildende Erfahrung. Vignetten in der Praxisforschung

2012 | review. A publication with affiliation to the University of Göttingen.

Jump to: Cite & Linked | Documents & Media | Details | Version history

Cite this publication

​Schratz, Michael/Schwarz, Johanna F./Westfall-Greiter, Tanja (2012): Lernen als bildende Erfahrung. Vignetten in der Praxisforschung​
Rabenstein, K. ​ (2012)
Journal für LehrerInnenbildung, 12​(4) pp. 67​-71​.​

Documents & Media

License

GRO License GRO License

Details

Authors
Rabenstein, Kerstin 
Issue Date
2012
Journal
Journal für LehrerInnenbildung 
Organization
Sozialwissenschaftliche Fakultät ; Institut für Erziehungswissenschaft ; Arbeitsbereich Schulpädagogik / Empirische Unterrichtsforschung und Schulentwicklung 
Review of
Lernen als bildende Erfahrung. Vignetten in der Praxisforschung
Author(s) of reviewed work
Schratz, Michael
Schwarz, Johanna F.
Westfall-Greiter, Tanja

Reference

Citations