Prof. Dr. Carola Surkamp

 
Staff Status
exunigoe
 

1-4 of 4
 
The bibliographical data in your publication list are complete
You can correct existing data in the blue highlighted fields.To do this, please click on the coloured field. It is not possible to delete data here.
Fields that are not marked in colour (e. g. the authors) can be edited using the input form. To do so, click on the in front of the respective publication.
The bibliographic data in your publication list may be incomplete. You can
  • add any missing data in the fields marked in red or
  • correct existing data in the blue highlighted fields.
To do this, please click on the coloured field. It is not possible to delete data here.
Fields that are not marked in colour (e. g. the authors) can be edited using the input form. To do so, click on the in front of the respective publication.
Check/Uncheck all
  • 2021 Conference Paper | 
    ​ ​Digitale Transformation?: ​Perspektiven für die fremdsprachliche Literatur- und Kulturdidaktik​
    Surkamp, C.   & Lütge, C.​ (2021)
    In:Maurer, Christian; Rincke, Karsten; Hemmer, Michael​ (Eds.), ​Fachliche Bildung und digitale Transformation: Fachdidaktische Forschung und Diskurse. Fachtagung der Gesellschaft für Fachdidaktik 2020 pp. 52​-55. ​Fachtagung der Gesellschaft für Fachdidaktik 2020​, Universität Regensburg.
    Regensburg​: Universität.
    Details 
  • 2017 Book Chapter
    ​ ​Literaturdidaktik seit 1945 aus Sicht der Fremdsprachendidaktik​
    Surkamp, C. ​ (2017)
    In:​Lütge, Christiane​ (Ed.), Grundthemen der Literaturwissenschaft: Literaturdidaktik pp. 76​-102. ​Berlin: ​de Gruyter. DOI: https://doi.org/10.1515/9783110410709-004 
    Details  DOI 
  • 2015 Book Chapter
    ​ ​Textrezeptionsprozesse von Schülerinnen und Schülern in handlungsorientierten Unterrichtsszenarien: ​Unterrichtsvideographie im fremdsprachlichen Literaturunterricht​
    Surkamp, C.  & Schädlich, B. ​ (2015)
    In:​Küster, Lutz; Lütge, Christiane; Wieland, Katharina​ (Eds.), Literarisch-ästhetisches Lernen im Fremdsprachenunterricht: Theorie, Empirie, Unterrichtsperspektiven pp. 69​-89. ​Frankfurt a.M.: ​Lang.
    Details 
  • 2014 Book Chapter
    ​ ​Shakespeare in Film, Filming Shakespeare: ​Different Versions of Hamlet in the EFL Classroom​
    Surkamp, C.  & Bauer, A.​ (2014)
    In:​Eisenmann, Maria; Lütge, Christiane​ (Eds.), Shakespeare in the EFL Classroom pp. 109​-128. ​Heidelberg: ​Winter.
    Details 

Publication List

Filter

Active filter:
Contributor:  Lütge, Christiane

Type

Date issued

Author

Organization

Language

Fulltext

Options

Citation Style

https://publications.goettingen-research-online.de URI: /cris/rp/rp110930
ID: 0000000
PREF: default TOKEN:

0

Sort

Issue Date
Title

Embed

JavaScript
Link

Export

Activate Export Mode
Deactivate Export Mode

Select some or all items (max. 800 for CSV/Excel) from the publications list, then choose an export format below.