Beyond descriptions and good practices: empirical effects on students’ learning outcomes of active learning environments in political science curricula
2020 | Zeitschriftenartikel; Forschungsarbeit. Eine Publikation mit Affiliation zur Georg-August-Universität Göttingen.
Spring zu: Zitieren & Links | Dokumente & Medien | Details | Versionsgeschichte
Zitiervorschlag
Beyond descriptions and good practices: empirical effects on students’ learning outcomes of active learning environments in political science curricula
Duchatelet, D.; Bursens, P.; Usherwood, S. & Oberle, M. (2020)
European Political Science, 19(3) pp. 327-335. DOI: https://doi.org/10.1057/s41304-020-00259-w
Dokumente & Medien
Details
- Autor(en)
- Duchatelet, Dorothy; Bursens, Peter; Usherwood, Simon; Oberle, Monika
- Erscheinungsdatum
- 2020
- Zeitschrift
- European Political Science
- Organisation
- Sozialwissenschaftliche Fakultät ; Institut für Politikwissenschaft ; Arbeitsbereich Didaktik der Politik
- ISSN
- 1680-4333
- eISSN
- 1682-0983
- Sprache
- Englisch