Beyond descriptions and good practices: empirical effects on students’ learning outcomes of active learning environments in political science curricula

2020 | Zeitschriftenartikel; Forschungsarbeit. Eine Publikation mit Affiliation zur Georg-August-Universität Göttingen.

Spring zu: Zitieren & Links | Dokumente & Medien | Details | Versionsgeschichte

Zitiervorschlag

​Beyond descriptions and good practices: empirical effects on students’ learning outcomes of active learning environments in political science curricula​
Duchatelet, D.; Bursens, P.; Usherwood, S. & Oberle, M. ​ (2020) 
European Political Science19(3) pp. 327​-335​.​ DOI: https://doi.org/10.1057/s41304-020-00259-w 

Dokumente & Medien

Lizenz

GRO License GRO License

Details

Autor(en)
Duchatelet, Dorothy; Bursens, Peter; Usherwood, Simon; Oberle, Monika 
Erscheinungsdatum
2020
Zeitschrift
European Political Science 
Organisation
Sozialwissenschaftliche Fakultät ; Institut für Politikwissenschaft ; Arbeitsbereich Didaktik der Politik 
ISSN
1680-4333
eISSN
1682-0983
Sprache
Englisch

Export Metadaten

Referenzen

Zitationen


Social Media