Prof. Dr. Ariane S. Willems

1-3 of 3
 
The bibliographical data in your publication list are complete
You can correct existing data in the blue highlighted fields.To do this, please click on the coloured field. It is not possible to delete data here.
Fields that are not marked in colour (e. g. the authors) can be edited using the input form. To do so, click on the in front of the respective publication.
The bibliographic data in your publication list may be incomplete. You can
  • add any missing data in the fields marked in red or
  • correct existing data in the blue highlighted fields.
To do this, please click on the coloured field. It is not possible to delete data here.
Fields that are not marked in colour (e. g. the authors) can be edited using the input form. To do so, click on the in front of the respective publication.
Check/Uncheck all
  • 2020 Book Chapter
    ​ ​Heterogene Lernvoraussetzungen – heterogene Kurszusammensetzungen? Motivationsprofile als Lernausgangslagen im Deutschunterricht der gymnasialen Oberstufe​
    Dreiling, K.  & Willems, A. S. ​ (2020)
    In:​Keßler, Catharina I.; Nonte, S.​ (Eds.), Formen der Differenzierung – Schul- und Klassenprofilierung im Spannungsfeld gesellschaftlicher Teilhabe und sozialer Ungleichheit pp. 159​-179. ​Münster: ​Waxmann.
    Details 
  • 2018 Book Chapter
    ​ ​Multiprofessionalität in der inklusiven Schule: Kooperation mit Schulbegleitungen aus Schulentwicklungsperspektive​
    Meyer, K. ; Nonte, S.& Willems, A. S. ​ (2018)
    In:​Walm, M.; Häcker, T.; Radisch, F.; Krüger, A.​ (Eds.), Empirisch-pädagogische Forschung in inklusiven Zeiten – Konzeptualisierung, Professionalisierung, Systementwicklung pp. 146​-158. ​Bad Heilbrunn: ​Klinkhardt.
    Details 
  • 2017 Book Chapter
    ​ ​Mitten drin und doch außen vor? Eine empirische Studie zur multiprofessionellen Kooperation aus der Sicht von Schulbegleiter/innen​
    Meyer, K. ; Nonte, S.& Willems, A. S. ​ (2017)
    In:​Lauber, M.; Lindmeier, B.; Lübeck, A.​ (Eds.), Schulbegleitung in der inklusiven Schule - Grundlagen und Praxishilfen pp. 74​-89. ​Weinheim: ​Beltz.
    Details 

Publication List

Filter

Active filter:
Contributor:  Nonte, S.

Type

Date issued

Author

Organization

Fulltext

Options

Citation Style

https://publications.goettingen-research-online.de URI: /cris/rp/rp110803
ID: 0000000
PREF: default TOKEN:

0

Sort

Issue Date
Title

Embed

JavaScript
Link

Export

Activate Export Mode
Deactivate Export Mode

Select some or all items (max. 800 for CSV/Excel) from the publications list, then choose an export format below.