Inverted Classrooms zur Förderung von forschungs- und praxisbezogenen Kompetenzen in der Lehrer innenbildung

2020 | book part. A publication with affiliation to the University of Göttingen.

Jump to: Cite & Linked | Documents & Media | Details | Version history

Cite this publication

​Willems, Ariane S., Katharina Dreiling, Karina Meyer, and A. Thielsch. "Inverted Classrooms zur Förderung von forschungs- und praxisbezogenen Kompetenzen in der Lehrer innenbildung​." ​In Tagungsband zur Tagung Inverted Classroom and beyond 2020, edited by G. Brandhofer, J. Buchner, C. Freisleben-Teutscher, K. Tengler​, 274​-294​. ​​Norderstedt: ​Books on Demand, ​2020. 

Documents & Media

License

GRO License GRO License

Details

Authors
Willems, Ariane S. ; Dreiling, Katharina ; Meyer, Karina ; Thielsch, A.
Editors
Brandhofer, G.; Buchner, J.; Freisleben-Teutscher, C.; Tengler, K.
Issue Date
2020
Publisher
Books on Demand
Organization
Sozialwissenschaftliche Fakultät ; Institut für Erziehungswissenschaft ; Arbeitsbereich Empirische Bildungsforschung mit dem Schwerpunkt Schul- und Unterrichtsforschung 

Reference

Citations